Brev:
Frysemad
11. december 2009
Alder:
6 mdr.
Frysemad
Hej Helen!
Jeg har nogle små kyllingestykker som jeg har frosset ned må jeg gerne tage dem op og koge dem og og pakke dem ned i film og fryse det igen og det gælder også generelt for kød.
På forhånd tak for dit svar